A-a cömpagnia chi n'abbe n'abbe ö ve salûa Claödin Dö Giabbe.

 A-a cömpagnia chi n'abbe n'abbe ö ve salûa Claödin Dö Giabbe.

A Sann-a, 5 de Zenâ dö 2022, Maecördì, San Telesforo, vigilia de l'Epifania.

Ciao Gente,

ve scrivo "n'edixiön straordinâia"anzitûttö pe' aögörave bönn-a Befana. E sci, döman 6 de Zenâ vegne l'Epifania, che tûtte e feste a scörre via. Ma nön preoccupaeve perchè subitö derae ven ö mattö Carlevâ che a ne porta 'na carrâ! E se vöei andâ in sce o sito de-o Claodin, www.claodin.it , ghe sön tanti articoli in regordo de cömme a l'ea a befana, o carlevâ, ö freido de Zenâ a Sann-a in ti tempi andaeti, natûralmente tûtti da-i vegi scriti dö Claodin Do Giabbe.

Ma, segöndo motivo de questa mae breve comunicaziön, vöreivo avvisâve che se andae a mia drentö a cassetta appeisa sötto a-ö feuga ve ho lasciou.. no, nön dö carbön, ma ûnn-a neuva version do sito do Claodin: durante e festivitae, cön ûn pettin de tempo in ciû, ho preso in man pennellö e pittûa e ho daetö ûnn-a man de giancö a-e pagine de-ö sitö do Claodin, çercando de renderle ûn pettin ciû cieae e semplici da utilisâ. Nisciun contegnûo o l'è andaeto perso, anzi ghe troviei ûn pettinin de ciû.. lasciö a vuatri ö piaxei de descrövi tûtte e cose neûve che ghe sön in sce www.claodin.it,  e se nön l'avei ancön faetö... Piggiaeve ö armanaccö de Sann-a pè ö 2022!

Ve regordö pe' ûrtimo che se voei dime quarcosa pöei mandâme 'na email, ma cömme ve ho zâ ditö stae sölo attenti che l'indirizzö ö l'è cangiou, pe' contattâme doviei scrive a claodin@tiscali.it.

Ben amixi, ve salûo e ve mandö i mae augûri pe' 'na bönn-a Epifania... e perchè no de ûn bön Carlevâ. A-a proscima!

 
Francescö Scaglia


====================

A cömpagnia chi n'abbe n'abbe ö ve salûa Claödin Dö Giabbe.

A Savona, 5 di Gennaio 2022, Mercoledi, San Telesforo vigilia dell'Epifania

Ciao gente,

vi scrivo "una edizione straordinaria" anzitutto per augurarvi buona Befana. Si, domani 6 di Gennaio arriva l'Epifania, che tutte le feste si porta via. Ma non preoccupatevene perchè subito dopo viene il matto Carnevale che ne porta a vagonate! E se volete andare sul sito di Claodin, www.claodin.it , ci sono tanti articoli in ricordo di com'era la Befana, il carnevale, il freddo di Gennaio a Savona nei tempi passati, naturalmente tutti dai vecchi scritti di Claodin Do Giabbe.

Ma, secondo motivo di questa mia breve comunicazione, volevo avvisarvi che se andate a guardare dentro alla calza appesa sotto al camino, vi ho lasciato... no non del carbone, ma una nuova versione del sito di Claodin: durante le festività, con un po' di tempo in più, ho preso in mano pennello e pittura e ho dato una mano di bianco alle pagine del sito del Claodin, cercando di renderle un po' più chiare e semplici da utilizzare. Nessun contenuto è andato perso, anzi trovedere qualcosa in più... lascio a voi il piacere di scoprire tutte le cose nuove che sono presenti su www.claodin.it e se non l'avete ancora fatto... prendetevi ö armanaccö de Sann-a pè ö 2022!

Vi ricordo infine che se volete dirmi qualcosa potete mandarmi una email, ma come vi ho già detto state solo attenti che l'indirizzo è cambiato, per contattarmi dovrete scrivere a claodin@tiscali.it.

Bene amici, vi saluto e vi mando i miei auguri di una buona Epifania... e perchè no di un buon Carnevale. Alla prossima!

Francesco Scaglia

Commenti

Post popolari in questo blog

LA PACE di PABLO PICASSO da MEMORIACONDIVISA

LA PIU' BRAVA DEL REAME: SAMINA ZARGAR

CASA GREEN