ALMANACCO DI SAVONA 2021

 


A NATALE, MI È ARRIVATA QUESTA MERAVIGLIA. ANCHE SE SONO UN PO' IN RITARDO NEL DIVULGARLA, ANDATE A CURIOSARE!!!!! (nota della blogger)

Ciao Gente, ghe semmö... Piggiaeve ö armanaccö de Sann-a pè ö 2021! 

Cömme tûtti gli anni, a Natâle, ve rinnêuvo ö sêu salûo, quello che ö Claödin, che ö 'n'ha lasciou quattorz'anni fa, ö ne dâva a domenega mattin, a-a radio, quandö a iniziâva a trasmisciön de l'antologia.

E doppö che quest'annö bisestö ha cangiou tûtte e nostre abitûdini, cön di semafori che vegnan manövrae da di esseri tantö piccöli che mancö i vedemmö, ma tantö cattivi, che ne negan a libertae de sciortì de câ a segönda de cömme se möltiplican, ne resta sölö de sentì i regordi de-o nonno Claodin che da figgeu, cömme tanti atri da sêu leva, gh'ava atri semafori ciamae sirenne che quande suonavan ean presagi de bombe e de diströziön e de morte.
Affidemmöse alöa a-e tradizioin e a-e cose de 'na votta pe' retreuvâ e mantegnì viva 'na sciamm-a in ti nostri chêu.

E sci, piggiaeve l'armanaccö, e se voei dime quarcosa pöei mandâme 'na email, ma stae sölo attenti che l'indirizzö ö l'è cangiou, se me vöei d' quarcosa doviei scrive a claodin@tiscali.it.

Ben amixi, ve salûo e ve mandö i mae augûri pe' ûn bön Natâle e ûn bön 2021!
 
Piggiaeve ö armanaccö de Sann-a pè ö 2021 a l'indirizzö http://fsweb.interfree.it/armanacco.htm
 
Francescö Scaglia
 
====================
 
Ciao gente, ci siamo... prendetevi ö armanaccö de Sann-a pè ö 2021! 
Come tutti gli anni, a Natale, vi rinnovo il suo saluto, quello che Claodin, che ci ha lasciato quattordici anni fa, ci dava la domenica mattina, alla radio, quando iniziava la trasmissione dell'antologia.

E dopo che questo anno bisestile ha cambiato tutte le nostre abitudini, con dei semafori che vengono manovrati da esseri tanto piccoli che neanche li vediamo, ma tanto cattivi, che ci negano la libertà di uscire di casa a seconda di come si moltiplicano, ci resta solo di sentire i ricordi del nonno Claodin che da bambino, come tanti altri della sua leva, aveva altri semafori chiamati sirene che quando suonavano erano presagi di bombe, e distruzione, e morte.
Affidiamoci allora alle tradizioni e alle cose di una volta per ritrovare mantenere viva una fiamma nei nostri cuori.

E si, prendetevi l'almanacco, e se volete dirmi qualcosa potete mandarmi una email, ma state solo attenti che l'indirizzo è cambiato, se vorrete dirmi qualcosa dovrete scrivere a claodin@tiscali.it.

Bene amici, vi saluto e vi mando i miei auguri per un buon Natale!
 
Prendetevi l'almanacco di Savona per il 2020 all'indirizzo http://fsweb.interfree.it/armanacco.htm
 
Francesco Scaglia
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Commenti

Post popolari in questo blog

LA PACE di PABLO PICASSO da MEMORIACONDIVISA

LA PIU' BRAVA DEL REAME: SAMINA ZARGAR

CASA GREEN