Armanacco de Sann-a 2024

 A-a cömpagnia chi n'abbe n'abbe ö ve salûa Claödin Dö Giabbe. A Sann-a, 24 de Dexembre dö 2024, Dömenega, Vigilia de Natâle.


Ciao Gente, ghe semmö anche 'st'annö... Piggiaeve 

ö armanaccö de Sann-a pè ö 2024! 


Cömme tûtti gli anni, a Natâle, ve rinnêuvo ö sêu salûo, quello che ö Claödin, che ö 'n'ha lasciou seze anni fa, ö ne dâva a domenega mattin, a-a radio, quandö a iniziâva a trasmisciön de l'antologia.

E sci, piggiaeve l'armanaccö, e se voei dime quarcosa me pöei scrive a 

claodin@tiscali.it.


Amixi, ancön 'na cosa: anche 'st'annö quarche d'ûn de vöiatri ö m'ha ciammou se ö se pöreiva avei na cöbbia dö Armanaccö de Sann-a stampou, pröntö da appende in te-a cöxinn-a. Ben, se sei interessae, mi cömme tûtti i anni sön andaêtö a famme stampâ quarche cöbbia  pe' fâ ö regallö de Natâle a mâe sêu, a mae neza Françesca e a quarche amigö, e vaggö da ö Giachero, in via Montesisto al n. 9, da vexin a dönde 'na votta gh-ea a Ritta da fainâ (e ascì ancön oua gh'è ûn föndegö dönde pöei andà a gustâ "dui tocchi de seixio, dui tocchi de gran").


Se vöei, pöei andâ da lè, ghe ciamae se ö ve stampa 'na cöbbia de-ö Armanaccö de Sann-a e ve pöei anche mettì d'accördö in sce-â qualitae dö papè da deuviâ, in moddö da risparmiâ quarche cittö.


Ben amixi, ve salûo e ve mandö i mae augûri pe' ûn bön Natâle e ûn bön 2024!
 
Piggiaeve gratuitamente ö armanaccö de Sann-a pè ö 2024 a l'indirizzö 

http://fsweb.interfree.it/armanacco.htm


 

Francescö Scaglia









A cömpagnia chi n'abbe n'abbe ö ve salûa Claödin Dö Giabbe.A Savona, il 24 di Dicembre del 2023, Domenica, Vigilia di Natale.
 
Ciao gente, ci siamo... prendetevi 

ö armanaccö de Sann-a pè ö 2024! 


Come tutti gli anni, a Natale, vi rinnovo il suo saluto, quello che Claodin, che ci ha lasciato sedici anni fa, ci dava la domenica mattina, alla radio, quando iniziava la trasmissione dell'antologia.


E si, prendetevi l'almanacco, e se volete dirmi qualcosa potete scrivere a 

claodin@tiscali.it.


Amici, ancora una cosa: anche quest'anno qualcuno di voi mi ha chiesto se poteva avere una copia dell'Almanacco di Savona stampato, pronto da appendere in cucina. Bene, se siete interessati, io come tutti gli anni sono andato a farmi stampare qualche copia per fare il regalo di Natale a mia sorella, a mia nipote Francesca e a qualche amico, e vado da Giacchero in via Montesisto al n. 9 vicino a dove una volta c'era la Rita della farinata (ma anche alla giornata odierna c'è un locale dove potete andare a gustare "due pezzi di ceci, due pezzi di grano").


Se volete potete andare da loro, chiedere se vi stampa una copia dell'Almanacco di Savona e vi potete anche mettere d'accordo sulla qualità della carta da usare in modo da risparmiare qualche centesimo.


Bene amici, vi saluto e vi mando i miei auguri per un buon Natale e un buon 2024!
 
Prendete gratuitamente l'almanacco di Savona per il 2024 all'indirizzo 

http://fsweb.interfree.it/armanacco.htm
 

Francesco Scaglia


Commenti

Post popolari in questo blog

MUSEO CASA ROSSA - ANACAPRI (Capri, NA)

Pastura da pesca economica fatta in casa