A-a cömpagnia chi n'abbe n'abbe ö ve salûa Claödin Dö Giabbe.

 A-a cömpagnia chi n'abbe n'abbe ö ve salûa Claödin Dö Giabbe.

A Sann-a, 5 de Zenâ dö 2022, Maecördì, San Telesforo, vigilia de l'Epifania.

Ciao Gente,

ve scrivo "n'edixiön straordinâia"anzitûttö pe' aögörave bönn-a Befana. E sci, döman 6 de Zenâ vegne l'Epifania, che tûtte e feste a scörre via. Ma nön preoccupaeve perchè subitö derae ven ö mattö Carlevâ che a ne porta 'na carrâ! E se vöei andâ in sce o sito de-o Claodin, www.claodin.it , ghe sön tanti articoli in regordo de cömme a l'ea a befana, o carlevâ, ö freido de Zenâ a Sann-a in ti tempi andaeti, natûralmente tûtti da-i vegi scriti dö Claodin Do Giabbe.

Ma, segöndo motivo de questa mae breve comunicaziön, vöreivo avvisâve che se andae a mia drentö a cassetta appeisa sötto a-ö feuga ve ho lasciou.. no, nön dö carbön, ma ûnn-a neuva version do sito do Claodin: durante e festivitae, cön ûn pettin de tempo in ciû, ho preso in man pennellö e pittûa e ho daetö ûnn-a man de giancö a-e pagine de-ö sitö do Claodin, çercando de renderle ûn pettin ciû cieae e semplici da utilisâ. Nisciun contegnûo o l'è andaeto perso, anzi ghe troviei ûn pettinin de ciû.. lasciö a vuatri ö piaxei de descrövi tûtte e cose neûve che ghe sön in sce www.claodin.it,  e se nön l'avei ancön faetö... Piggiaeve ö armanaccö de Sann-a pè ö 2022!

Ve regordö pe' ûrtimo che se voei dime quarcosa pöei mandâme 'na email, ma cömme ve ho zâ ditö stae sölo attenti che l'indirizzö ö l'è cangiou, pe' contattâme doviei scrive a claodin@tiscali.it.

Ben amixi, ve salûo e ve mandö i mae augûri pe' 'na bönn-a Epifania... e perchè no de ûn bön Carlevâ. A-a proscima!

 
Francescö Scaglia


====================

A cömpagnia chi n'abbe n'abbe ö ve salûa Claödin Dö Giabbe.

A Savona, 5 di Gennaio 2022, Mercoledi, San Telesforo vigilia dell'Epifania

Ciao gente,

vi scrivo "una edizione straordinaria" anzitutto per augurarvi buona Befana. Si, domani 6 di Gennaio arriva l'Epifania, che tutte le feste si porta via. Ma non preoccupatevene perchè subito dopo viene il matto Carnevale che ne porta a vagonate! E se volete andare sul sito di Claodin, www.claodin.it , ci sono tanti articoli in ricordo di com'era la Befana, il carnevale, il freddo di Gennaio a Savona nei tempi passati, naturalmente tutti dai vecchi scritti di Claodin Do Giabbe.

Ma, secondo motivo di questa mia breve comunicazione, volevo avvisarvi che se andate a guardare dentro alla calza appesa sotto al camino, vi ho lasciato... no non del carbone, ma una nuova versione del sito di Claodin: durante le festività, con un po' di tempo in più, ho preso in mano pennello e pittura e ho dato una mano di bianco alle pagine del sito del Claodin, cercando di renderle un po' più chiare e semplici da utilizzare. Nessun contenuto è andato perso, anzi trovedere qualcosa in più... lascio a voi il piacere di scoprire tutte le cose nuove che sono presenti su www.claodin.it e se non l'avete ancora fatto... prendetevi ö armanaccö de Sann-a pè ö 2022!

Vi ricordo infine che se volete dirmi qualcosa potete mandarmi una email, ma come vi ho già detto state solo attenti che l'indirizzo è cambiato, per contattarmi dovrete scrivere a claodin@tiscali.it.

Bene amici, vi saluto e vi mando i miei auguri di una buona Epifania... e perchè no di un buon Carnevale. Alla prossima!

Francesco Scaglia

Commenti

Post popolari in questo blog

LA PACE di PABLO PICASSO da MEMORIACONDIVISA

Pastura da pesca economica fatta in casa

SIAMO TUTTI PALESTINESI